U twego boku - Wojciech Jagielski


Irena Santor - U twego boku

Wojciech Jagielski

U twego boku żyłam dotąd jak cień
Gniazdko ci wiłam i pieściłam co dzień
Wybij sobie z głowy to, oj wybij to
Nie ma mowy o tym, bo to nie jest to

Nie będę chodzić na paluszkach jak mysz
Ćwierkać i szeptać ci do uszka, gdy śpisz
O pieniążki skamlać na ostatni ciuch
Żebrać, wzruszać, biadać, padać u twych nóg

Taki piękny jest świat, ach jak piękny jest świat
Tyle tylko, że ja się czuję w nim jak zdechły ptak
Byłeś oschły i mdły, tak okrutny i zły
Że ze szczęścia o mało mi się odechciało żyć

Taki piękny jest świat, ach jak piękny jest świat
Tak bym chciała się poczuć wreszcie w nim jak wolny ptak
Bez marsowych twych min, żalów, smutków i drwin
Gdybym tylko umiała właśnie tak bym chciała żyć

O co ci chodzi skarbie, masz czegoś chciał
Od dziś okazji szkodzić nie będziesz miał
Wybij sobie z głowy to, oj wybij to
Nie ma mowy o tym, bo to nie jest to

Nie mam ochoty ciągle czekać na cud
Płakać, narzekać, znosić duszy twej chłód
Mnie od życia również coś należy się
Jakiś bliski sercu ktoś tuż obok mnie

Taki piękny jest świat...

Obrazy: Josef Kote

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz