Doszedłem tam - Kazimierz Cwynar


Jerzy Połomski
Doszedłem tam

Kazimierz Cwynar

Doszedłem tam, doszedłem tam
Gdzie z tobą wraz pragnąłem dojść
Doszedłem tam, doszedłem tam
Choć siebie sam już miałem dość
Doszedłem tam, doszedłem tam
Dobrym i złym siłom na złość
Po szczeblach burz wiódł mnie
Gdzie cel, zawzięty los
Mam czegom chciał
A jednak wiem - to nie jest to

Doszedłem tam, dla ciebie – wiem
Przez milion bram musiałem przejść
Przebyłem je, choć to niełatwa rzecz
Wierzyłem, że będę mógł ciebie mieć

Doszedłem tam, doszedłem tam
Przez morza łez, pustynie zła
Doszedłem tam, wszystko, co mam
Zbyt dobrze wiem – zdobyłem sam
Doszedłem tam, doszedłem tam
Rzeką pod prąd płynącą z gór
Po drodze tej musiałem grać tysiące ról
Poznałem lęk, wiem, co to śmiech
Wiem, co to ból

Doszedłem tam dla ciebie – wiem
Przez milion bram musiałem przejść
Przebyłem je, choć to niełatwa rzecz
Doszedłem tam, doszedłem tam
By ciebie mieć

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz