Inaczej niż wy - Agnieszka Osiecka


Jerzy Połomski - Inaczej niż wy, Frank Sinatra - My Way

Agnieszka Osiecka

To już do mety krok
Za dzień, za rok nastąpi finał
Więc ty wysłuchaj mnie
Bo sporo wiem, a ty zaczynasz
Nie raz, nie dwa, nie trzy
Po drogach stu sam się włóczyłem
No i poznałem świat
Lecz nie tak jak wy

Mój plan, mój wielki plan
Niewiele śpiąc, bez tchu kończyłem
Już mam, co chciałem mieć
I jestem tam, gdzie tak śpieszyłem
To był niełatwy szlak
Liczenie strat z ołówkiem w ręku
No i dotarłem gdzieś
Lecz nie tak jak wy

Był taki czas, ty o tym wiesz
Że chciałem mieć więcej niż plan
Był oczu blask i dłonie dwie
I chłodny głos, i słowa złe
Odszedłem więc, zamknąłem drzwi
Lecz nie tak jak wy

I już do mety krok
Za dzień, za rok nastąpi finał
Więc dziś wysłuchaj mnie
Bo sporo wiem, a ty zaczynasz
Jak dziś to śmieszy mnie
Że człowiek tak uparty bywał
I chciał otwartej gry
Lecz nie tak jak wy

To także jest rzecz, mężczyzny rzecz
By więcej śnić, niż można mieć
Za oczu blask, za dłonie dwie
Do piekła gnać po drodze złej
I odejść, gdy pokażą drzwi
Lecz nie tak jak wy...


👉 TUTAJ w przekładzie Wojciecha Młynarskiego
👉 TUTAJ z tekstem Andrzeja Ozg
i


Jerzy Połomski na fot. Edwarda Hartwiga 👉👉👉

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz