Ty jesteś taka ładna - Jerzy Jurandot


Bohdan Łazuka
Ty jesteś taka ładna

Jerzy Jurandot

Ale ty masz charakterek nieznośny
Ale z tobą trzeba zdrowia i sił
Jak ja białe - to ty czarne
Jak ja naprzód - to ty w tył
Żeby tylko na przekór, na złość mi

Z tobą nic nie przejdzie gładko, bez zgrzytów
A uparta przy tym jesteś jak muł
Może byłbym na to gwizdał, nie tak nerwy sobie psuł
Gdybym mógł na ciebie patrzeć bez zachwytu

Ty jesteś taka ładna, taka ładna jak żadna
Tak niebezpiecznie ładna, że po prostu grzech
Naszukałbym się długo, żeby znaleźć taką drugą
A już na całym świecie nie ma takich trzech

Wciąż depczę ci po piętach, wciąż chodzę śladem twym
I nic tylko patrzyłbym, i patrzyłbym, i patrzyłbym
Bo jesteś taka ładna, taka ładna jak żadna
I to, żeś taka ładna, to jest pech, mój pech

Gdybyś chociaż okulary nosiła
Gdyby pryszcz na nosie szpecił ci twarz
Albo gdybyś z tą urodą, z tą urodą, którą masz
Była inna, łagodna i miła

Ach, jak często mam ochotę cię pobić
Przez kolano cię przełożyć i sprać
Albo odejść raz na zawsze, raz na zawsze spokój dać
Ale jakże - pomyśl - jakże mam to zrobić

Ty jesteś taka ładna, taka ładna jak żadna
Tak niebezpiecznie ładna, że po prostu grzech
Naszukałbym się długo, żeby znaleźć taką drugą
A już na całym świecie..., ech!

Bohdan Łazuka i Pola Raksa
w filmie "Przygoda z piosenką"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz