Tylko rozwód - Krystyna Pac-Gajewska


Bohdan Łazuka - Tylko rozwód

Krystyna Pac-Gajewska

Nie wiem, jak zacząć tę rozmowę
Po prostu w krtani więźnie głos
Są sytuacje nietypowe
No trudno, chyba powiem wprost

Na nasze kłótnie, nasze zwady
Na brak harmonii dwojga serc
Jest jedna rada, lepszej rady
Salomon by nie znalazł też

Tylko rozwód - oto moja propozycja
Tylko rozwód - trzeba przeciąć pasmo klęsk
Tylko rozwód - niech się skończy uczuć fikcja
Tylko rozwód - jedynie w nim jest sens

Wszystko będzie można zacząć od początku
Skorygować nieudany życia plan
Więc posłuchaj, to jest właśnie głos rozsądku
Tylko rozwód - od jutra mów mi "pan"

Pani jest właśnie rozwiedziona
Otacza panią smutku nimb
Zupełnie jak nie moja żona
Ach, jak do twarzy pani z tym

Straciłem panią nieopatrznie
Miłość mieć może wiele faz
Ja panią znów zdobywać zacznę
Pani pokocha drugi raz

Tylko rozwód - przeszłość nic nas nie obchodzi
Tylko rozwód - żadne z nas nie spojrzy wstecz
Tylko rozwód nas odświeży i odmłodzi
Tylko rozwód - to najwspanialsza rzecz

Teraz urlop, dwa bilety gdzieś w nieznane
Gdzie by można szczęście swe przed światem skryć
Pani nie chce podróżować z obcym panem
Porwę panią, na wszystko stać mnie dziś...

Obrazy: Jim Schaeffing

1 komentarz:

  1. Wciąż pamiętam mój ból małżeństwa, kiedy mój mąż mnie opuścił, Dr.Agbazara z AGBAZARA TEMPLE przywróciła mi kochanka w zaledwie 2 dni, chcę tylko podziękować Wam za zaklęcie i spodziewamy się naszego pierwszego dziecka. Jeśli masz problemy małżeńskie, spróbuj skontaktować się z TEMPLE AGBAZARA: ( agbazara@gmail.com ) Lub WhatsApp mu na: ( +234 810 410 2662 )

    OdpowiedzUsuń