Rysio - Zbigniew Stawecki

Halina Kunicka - Rysio

Zbigniew Stawecki

Rysio
Każda tylko z nim by chciała tańczyć
(Cha-cha-cha)
Rysio
Lecą za nim niby ćmy do lampy

Uroczy Rysio
Mruży oczy jak filmowy amant
Rysio
Fenomenalnie - to niezbity fakt
Tańczy cha-cha-cha

Przepiękny Rysio
To do niego lecą chmury westchnień
(Cha-cha-cha)
Rysio
Zwodzi wszystkie, ale żadnej nie chce

Wybredny Rysio
Dziś do tańca raczył mnie zaprosić
Rysiu
Fatygi szkoda - flirty to nie ja
Wolę cha-cha-cha

Lecz kiedy cha-cha nam przybliża twarz do twarzy
Tak wiele rzeczy może się wydarzyć
Te twoje oczy tuż nade mną nisko płyną
Melodia szumi w głowie niby wino
Aż się słowa same cisną

Rysiu
Widzę gwiazdy zamiast gwarnej sali
Rysiu
Gra orkiestra, więc tańczymy dalej
(Cha-cha-cha)


No, przyznaj, Rysiu
Z wszystkich dziewcząt, które widzisz dzisiaj
(O-ho-ho-ho)
Rysiu
Najlepiej chyba właśnie jedna ja
Tańczę cha-cha-cha

Wiesz dobrze, Rysiu
To do ciebie lecą chmury westchnień
(Cha-cha-cha)
Rysiu
No, odpowiedz, czemu żadnej nie chcesz

Nic nie mów, Rysiu
No i przestań patrzyć prosto w oczy
Rysiu
Co ci się stało, znowu mylisz takt
Grają cha-cha-cha

Uważaj, Rysiu
Ludzie patrzą, już się pewnie śmieją
(Cha-cha-cha)
Rysiu
Sama nie wiem, co się z tobą dzieje

Co robisz, Rysiu
Dajże spokój, znasz mnie nie od dzisiaj
Rysiu
Już ci mówiłam - flirty to nie ja
Wolę cha-cha-cha

Lecz kiedy cha-cha nam przybliża twarz do twarzy ...

Rysiu
Już się kończy taniec pod gwiazdami
(O-ho-ho-ho)
Rysiu
Sama nie wiem, co się stało z nami
(Cha-cha-cha)

No, powiedz, Rysiu
Zresztą, nie mów, szkoda słów, bo dzisiaj
(O-ho-ho-ho)
Rysiu
Już powiedziała wszystko właśnie ta
Twoja cha-cha-cha

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz