Piosenki radzieckie - Bądź ze mną


Muslim Magomajew - Будь со мной
Jerzy Połomski - Zostań ze mną  (Zostań tu)


Agnieszka Osiecka

Widywałem cię w snach i marzeniach swych
Gdy tu nagle mój sen jawą się stał
Zrozumiałem, że ty, tylko jedna ty
Jesteś tą, którą los w darze mi dał

Zostań tu, przy mnie bądź co dnia
Bez ciebie już nie mogę być
Miła ma, gdy mam w ręku twoją dłoń
Łatwiej jest żyć

Zostań tu, przy mnie bądź co dnia
Przepływa czas jak rzeki nurt
Czekaj mnie, gdyby los rozłączył nas
Powrócę znów

Dzień ucieka za dniem, rok za rokiem gna
Miłość nasza od lat bez zmiany trwa
Szczęście zjawia się, gdy ktoś uwierzy w nie
Mnie nie trzeba już nic, gdy ciebie mam

Zostań tu, przy mnie bądź co dnia
Bez ciebie już nie mogę być
Miła ma, gdy mam w ręku twoją dłoń
Łatwiej jest żyć

Zostań tu, przy mnie bądź co dnia
Przepływa czas jak rzeki nurt
Czekaj mnie, gdyby los rozłączył nas
Powrócę znów...

Szczęście moje to ty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz