Oczy czarne - Wanda Sieradzka


Lucyna Arska - Oczy czarne

Wanda Sieradzka

Oczy czarne tak i przepastne tak
Kiedy tonę w nich serce dławi strach
Jakże kocham je, czarne oczy twe
Widać w chwili złej zobaczyłam je

Przytul, nie mów nic, chcę zatracić się
W pocałunkach twych, patrząc w oczy twe
Wszystko widzę w nich przez miłości mgłę
Opętały mnie oczy twe

Tak bym poszła w świat, lecz gdy ciebie brak
Nie potrafię żyć, na to nie mam sił
Więc przebaczę ból, twego kłamstwa grzech
Kiedy spojrzę znów w czarne oczy twe

Zapatrzone w dal, chociaż bliskie tak
Kryją myśli złe, kiedy śmieją się
Śmieją się z mych łez, lecz zapłaczą też
Gdy zakochasz się, tak na śmierć

Już nie płaczę dziś, wyschły wszystkie łzy
Odrzuciłam wstyd, wszystko jedno mi
Może przyjść kto chce, to zabawi się
Gdy zaśpiewam mu słowa pieśni tej...

Obraz: Gianni Strino

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz