It Seemed the Better Way - Leonard Cohen


Leonard Cohen - It Seemed the Better Way
Marcin Styczeń - Lepszą drogą pójść

Lepszą drogą pójść
Mogłem tak jak on
Lecz dziś za późno już
By przyjąć drugi cios
Czy prawdę mówił mi
By lepszą drogą pójść
Czy prawdę mówił mi
Bo prawdy nie ma tu

Co miało znaczyć to
Gdzie jest ukryty sens
Najpierw miłość tknął
Potem wskazał śmierć
Czy prawdę mówił mi
By lepszą drogą pójść
Czy prawdę mówił mi
Bo prawdy nie ma tu

Nie powiem więcej nic
Usiądę z boku gdzieś
Spróbuję kielich krwi
Za jego łaskę wznieść

Lepszą drogą pójść
Mogłem tak jak on
Lecz dziś za późno już
By przyjąć drugi cios
Czy prawdę mówił mi
By lepszą drogą pójść
Czy prawdę mówił mi
Bo prawdy nie ma tu

Nie powiem więcej nic
Usiądę z boku gdzieś
Spróbuję kielich krwi
Za jego łaskę wznieść

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz