You Want It Darker - Leonard Cohen


Leonard Cohen - You Want It Darker
Marcin Styczeń - Tylko w moim mroku

Gdy rozdajesz karty
Ja wypadam z gry
A gdy wskrzeszasz z martwych
Gniję w grobie swym
Kiedy Twoja chwała
Mój musi być wstyd
Tylko w moim mroku
Możesz światłem być

Wielki tak, święty tak
Wielbię Imię Twe
Słaby tak, marny tak
Gdyś w ludzkie ciało wszedł
Twoje światło płonie
Dobrze o tym wiesz
Tylko w moim mroku

Hineni Hineni
Jestem Panie mój

To miłosna jest historia
Niewesoła zbyt
Że kochając musisz cierpieć
Giniesz, aby żyć
Tak od zawsze mówi pismo
I to nie jest niemy krzyk
Tylko w moim mroku
Możesz światłem być

Ustawiłem dziś po ścianą
Swe demony trzy
Egzekucję chciałem zacząć
Aby wolnym być
Krzywdy zrobić im nie dałeś
Bo Twe światło lśni
Tylko w moim mroku

Hineni Hineni
Jestem Panie mój

Wielki tak, święty tak
Wielbię Imię Twe
Słaby tak, marny tak
Gdyś w ludzkie ciało wszedł
Twoje światło płonie
Dobrze o tym wiesz
Tylko w moim mroku

Gdy rozdajesz karty
Ja wypadam z gry
A gdy wskrzeszasz z martwych
Gniję w grobie swym
Kiedy Twoja chwała
Mój musi być wstyd
Tylko w moim mroku
Możesz światłem być

Hineni Hineni
Jestem Panie mój

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz