Tłukę odbicie w szkle - Ewa Żylińska


Krystyna Prońko
Tłukę odbicie w szkle

Ewa Żylińska

Otaczają ze wszystkich stron
Ludzie mili, życzliwi, kochani
Mam ich serca na dłoni i słyszę ich głos
Jak aksamit ich czuły szept
Ktoś rozsypał stokrotki pod drzwiami
Ktoś przynosi do łóżka śniadanie i kłania się

Tylko nie ty, czemu nie ty❓
Ty jesteś twardy, zimny jak moje lusterko
Piękny jak sen, wybacz mi, że
Tłukę odbicie w szkle
Twą modliszką będę co noc
Zjem cię po kawałku jak tort

Na mój znak tańczy w szklankach lód
Grają auta i spada żyrandol
Wielkie schody, perfumy, brylanty i tłum
Oczy kamer, lawina zdjęć
W listach pływam i jestem szczęśliwa
Tańczy bufet, obraca się scena - kochają mnie

Tylko nie ty, czemu nie ty❓...

Za to, że nie chcesz nosić na rękach
Za to, że nie chcesz przede mną klękać
Niewiele z ciebie zostanie, kochanie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz