Kunegunda - Zbigniew Kaszkur


Jerzy Połomski
Kunegunda

Zbigniew Zapert

Poruszenie jest olbrzymie
Jurek - mówią - zmień dziewczynę
Z jej imieniem śmiesznym życie będzie trudne
Lecz ja śmiechów się nie zlęknę
Dla mnie imię jej jest piękne
Ja się cieszę, że mam właśnie Kunegundę

Kunegunda
Z wszystkich dziewcząt tylko ta podoba mi się
Kunegunda
Nie zamienię jej na Basię, Zosię, Krysię

Bo cóż imię? Rzecz niewielka
Kiedy miła właścicielka
I już same z nią rozmowy
Zachwycają, podniecają
Przyprawiają o zawrót głowy

Kunegunda
Gwarantuję - takiej drugiej nigdzie nie ma
Kunegunda
To jedyny wszystkich marzeń moich temat

To mych uczuć piękny złodziej
Co uśmiecha się najsłodziej
Do siódmego wiedzie nieba
Kunegunda, Kunegunda.
Żadnej innej mi nie trzeba

Mówią: Miłość kiedyś pierzchnie,
Zbraknie, Jurek, czułych westchnień.
Wtedy w domu zwykła Kundzia ci zostanie

Głupcy, co wy o niej wiecie
Ona umie - jak nikt w świecie
Postępować tak, że wzrasta wciąż kochanie

Kunegunda....

Obrazy: Fred Calleri

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz