A ja ci cały świat wyśpiewam - Jacek Bukowski


Aneta Łastik i Jerzy Wieczorek
A ja ci cały świat wyśpiewam

Jacek Bukowski


Zostań już dziś, za oknem zimny wiatr
Idzie noc, czarna mgła, pada deszcz
Zostań już dziś, za oknem smutny czas
Pusty park, latarń żar
Zwiędły liść, zwiędły liść

A ja ci cały świat wyśpiewam
I czerwień słońca, i biel bzu
A ja roztańczę błękit nieba
Dam ci wilgotną różę snu
A ja ci cały świat wyśpiewam
Lasy i pola, zieleń drzew
A ja ci zimą odejść nie dam
Zabiorę cię na drugi brzeg

Zostań już dziś, ty dla mnie przecież masz
Tyle słów, bukiet snów, ciepło warg
Zostań już dziś, za oknem zimny wiatr
Idzie noc, czarna mgła
Pada deszcz, pada deszcz

Bo ty mi cały świat wyśpiewasz
I czerwień słońca, i biel bzu
Bo ty roztańczysz błękit nieba
Dasz mi wilgotną różę snu
Bo ty mi cały świat wyśpiewasz
Lasy i pola, zieleń drzew
Bo ty mi zimą odejść nie dasz
Zabierzesz mnie na drugi brzeg

Bo ty mi cały świat wyśpiewasz
Bo ty roztańczysz błękit nieba

A ja ci cały świat wyśpiewam
Lasy i pola, zieleń drzew
A ja ci zimą odejść nie dam
Zabiorę cię na drugi brzeg

Bo ty mi cały świat wyśpiewasz
Lasy i pola, zieleń drzew
Bo ty mi zimą odejść nie dasz
Zabierzesz mnie na drugi brzeg

Fot. Pinterest

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz