Czy potrafi pani szyć - Krzysztof Drzewiecki


Ewa Śnieżanka
Czy potrafi pani szyć

Krzysztof Drzewiecki


Od miesiąca obiecuje
Że napisze dla mnie tekst
Później nie zadzwoni
Ślad zaginie po nim gdzieś
Choć go nawet trochę lubię
Już mnie w końcu bierze złość
Nagle w środku nocy dzwonek telefonu
A on mnie pyta

Czy potrafi pani szyć ❓
Czy o szczęściu pani śni ❓
Czy na spacer chadza ❓
Czy się z mężem zgadza ❓
Czy może nie ❓
Czy nie szkodzi pani chrzan ❓
Kim był dla niej tamten pan ❓
Czy w swym samochodzie
Magnetofon pani ma❓

Po prostu taką ma metodę
Nim napisze kodę
O artyście wiedzieć coś chce
Nie jest on magistrem
Ale ma swój system
By napisać dobry tekst

Czy potrafi pani szyć ❓
Ile lat ma pani syn ❓
Czy odwiedzi pani kiedyś
W moim domu mnie ❓

Kompozytor cały w nerwach
Aranżację pisze już
A słów ciągle nie ma
Nie jest znany temat, cóż
Przyjdzie zmienić mi autora
By w terminie zmieścić się
Nagle list nadchodzi prosto z miasta Łodzi
A on znów pyta

Czy potrafi pani szyć ❓...

Czy potrafi pani szyć ❓
Czy ma kota i dwa psy ❓
Co w lodówce chowa ❓
Czy jest zwykle zdrowa
Czy może nie ❓
Jaki pani lubi dżem ❓
Z czym jej się kojarzy krem ❓
Czy sympatii trochę
Dla autora pani ma ❓

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz