Wokół cisza trwa - Andrzej Zaorski


Krzysztof Cugowski
Wokół cisza trwa

Andrzej Zaorsk
i  👉👉👉


Odpowiedz dlaczego
Po raz drugi wejść nie zdołasz w ten sam nurt
Odpowiedz dlaczego
Nie wysłucha twej modlitwy żaden bóg
Dlaczego u diabła
Trzeba splamić krwią sztandary, by je czcić
Odpowiedz dlaczego
Musisz zabić nieraz, by samemu żyć

Kto wie - ktoś wie
Bo odpowiedź musi być
Ktoś ją przecież musi znać
Więc trwa mój krzyk
Choć rozpaczy czarna nić
Siecią zmarszczek żłobi twarz
I grzmi mój głos, mój krzyk
Nie odpowie nikt

Odpowiedz dlaczego
Na najmędrszych nawet księgach siada kurz
Odpowiedz dlaczego
Nie przebaczy Kainowi Abel już
Dlaczego u diabła
Może umrzeć małe dziecko a świat trwa
Odpowiedz dlaczego
Bo jeżeli nie odpowiesz wtedy ja
I grzmi mój głos i łka
Wokół cisza trwa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz