Kocham cię takiego - Bronisław Lentes


Grażyna Świtała
Kocham cię takiego

Bronisław Lentes


Nie wiem, czym zaskoczysz mnie
Nie wiem, czy to właśnie ty
Nie wiem, szczęście to czy grzech
Nie wiem, znów ocieram łzy
Nie wiem, co oznacza "nie"
Nie wiem, co oznacza "tak"
Nie wiem, uśmiech to czy śmiech
Teraz czekam na twój znak

Kocham cię takiego, jakim dla mnie jesteś
Jak pogodę kocham twoją zmienną twarz
Bo przy tobie nawet smutki są piękniejsze
Kiedy z tobą spędzam każdy wolny czas

Nie wiem, czemu wierzę ci
Nie wiem, czy uczucia zew
Nie wiem, w oczy kłamiesz mi
Nie wiem, czemu czuję gniew
Nie wiem, co wróży twój wzrok
Nie wiem, jawa to czy sen
Nie wiem, miłość to czy szok
Ale prawdę poznać chcę, bo

Kocham cię takiego, jakim dla mnie jesteś
Jak pogodę kocham twoją zmienną twarz
Bo przy tobie nawet smutki są piękniejsze
Kiedy z tobą spędzam każdy wolny czas

Kocham cię takiego, jakim dla mnie jesteś
I odkrywam w tobie zagubiony świat
Który chce połączyć wspólnym węzła szczęściem
I nowemu życiu nadać inny blask

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz