Po co ci to chłopcze - Janusz Szczepkowski


Krystyna Prońko
Po co ci to chłopcze

Janusz Szczepkowski


Splotę z wierzby dwa warkocze
Strachy z pola zauroczę
Co nie powiem to na opak
Jak ten mój wyśniony chłopak
Świerszczem skoczę na stóg siana
Będziesz szukał mnie do rana
Znam zaklęcia jak dąb mocne
Na manowce pójdziesz chłopcze

Po co ci to po co
Łazisz za mną nocą
Ledwie gwiazdy wzejdą
Już cię wszędzie pełno
Po co ci to po co
Ludzie cuda plotą
Tato ludziom wierzy będą zapowiedzi

Splączę koniom w biegu nogi
Na rozstajne pognam drogi
Nie dojadą do mnie swaty
Boś ty chłopak licha warty
Gwiazdy srebrnym sierpem skoszę
Na manowce pójdą noce
Po co ci to w końcu wiedzieć
Czy ja zechcę wyjść za ciebie

Po co ci to po co...

Po co ci to po co
Łazisz za mną nocą
Już ja nieboraku napędzę ci strachu
Po co ci to po co
Ludzie cuda plotą
Tato ludziom wierzy będą zapowiedzi

Janusz Koman (komp.) 👉👉👉

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz