Smutek lubi nnie - Jacek Cygan

Fabian Perez
Zbigniew Wodecki
Smutek lubi mnie

Jacek Cygan


To była noc jak z wełny
Nieważne, dym czy mgła
Za barem księżyc w pełni
Przy barze smutny pan
Obrazek tak, jak w kinie
Fakt, główną rolę grałem sam

Widać smutek lubi mnie
Żyjemy jak brat z bratem
Smutek lubi mnie
Smutek lubi mnie
Zaparzy mi herbatę
Powie: nie martw się
Będzie źle

Ja nie mam o to żalu
Że sobie wybrał mnie
Zabieram go do baru
Pocieszyć staram się
I tak nam lata płyną.
Cóż, w końcu w dwójkę raźniej jest

Widać smutek lubi mnie
Żyjemy jak brat z bratem
Smutek lubi mnie
Chyba smutek lubi mnie
Zaparzy mi herbatę
Powie: nie martw się.

Smutek lubi mnie
Nie raz się w życiu naciął
Ceni to, co ma
Wiem, że smutek lubi mnie
Tak trudno o przyjaciół
Cóż jest warta łza
Lubię go i ja.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz