Tak mało chcę - Maria Czubaszek


Ewa Bem - Tak mało chcę
Maria Czubaszek

Tak mało chcę
Tak mało, może nawet mniej
Od życia chcę, a od lat
Niestety coś już nie jest tak

Tak mało chcę
Aż czasem myślę, że to źle
Chcieć mało tak
Nawet w snach najśmielszych

Nie marzy mi się żaden superman
Nie łudzę się
Że piękny książę z bajki porwie mnie

Nie muszą przez rok cały kwitnąć bzy
Nie muszą być
Słoneczne takie same dni jak dziś

Nie pragnę też
Całego świata skarbów mieć
To jasna rzecz, nawet wiem
Że gwiazdki z nieba nikt mi nie da
Więc po co chcieć

Chcę tylko, by
Ktoś bardzo kochał mnie
Zwyczajny ktoś
Jedynie znany dość, cudowny wprost

Wystarczy mi
W segmencie jednym mieszkać z nim
Mieć synów dwóch
Jeden wóz i jeszcze szczęście
I nic więcej już nie chcę mieć

Czemu więc
Mówisz, że za dużo chcę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz