Dlatego będziesz kochać mnie - Bogdan Olewicz

Maryse de May

Jolanta Kubicka
Dlatego będziesz kochać mnie

Bogdan Olewicz

Siedziałam cicho w oknie cały dzień
Ty tysiąc razy znów mijałeś mnie
Aż zastukały w okno deszczu łzy
Tyś mi pisany deszczem był

Znów kładę karty na dębowy stół
I wróżba mówi, chociaż brak jej słów
Zastukasz w moje okno lada dzień
I długa podróż czeka mnie

Posłuchaj, żyje się raz, żyje się raz
Kto wie, co jutro nam przyniesie dzień
Żyje się raz, żyje się raz
Dlatego będziesz kochał mnie

Ulicą idę, a w koronach drzew
Tak wiele liści już czerwonych jest
Potem się czerwień znów obróci w brąz
Na ziemi już kasztany są

A ludzie mówią: "Ty masz jeszcze czas
Zastanów się, no ile ty masz lat?"
Nie będę czekać nawet godzin dwóch
Bo stuka kasztan o mój bruk...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz