Hrabina Marica - Gräfin Mariza


Hrabina Marica - Gräfin Mariza

Barbara Nieman - Czardasz

Gdy cygańskie pieśni słyszę

Andrzej Włast

Gdy cygańskie pieśni słyszę
Budzi się samotność ma
Smutek serce me kołysze
Jak cygańskie pieśni łka

Kiedy czardasz smętnie brzmi
Tak jest źle, samotnie mi
Gdy pijany i rozełkany
? dziki czardasz brzmi

Gdy w kielichach płonie wino
Gdy marzenia skroń spowiną
Pójdź i niechaj smutki zginą
Grajże mi Cyganie

By w radości prześnić życie
W upojeniu i w zachwycie
Sercem być na szczęścia szczycie
Grajże mi Cyganie

Dziś szaleństwem się upoję
Chcę miłości poznać zdroje
Choćby pękło serce moje
Grajże mi Cyganie

Graj, graj, graj
Weź mnie w baśni kraj
Weź mnie twojej pieśni echem
?
Tylko znak melodią daj

Gdzie mieszka miłość
Któż to odgadnie
Gdzie mieszka miłość
Któż nią zawładnie

Raz choć całować
Aż płomienie falą
Serce me na popiół spalą
Raz choć szczęśliwą być

Gdzie mieszka miłość
Któż to odgadnie
Gdzie mieszka miłość
Któż nią zawładnie

Raz choć całować
Aż płomienie falą
Serce me na popiół spalą
I szczęśliwą być chociaż raz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz