Walc w płomieniach świec


Jolanta Kubicka
Walc w płomieniach świec

Jerzy Bekker, Andrzej Kudelski

Świecy dopala się płomień
Za oknem czai się świt
Chłodne mam usta i dłonie
Nawet nie wiem, czy ktoś tutaj był

Dwie puste szklanki na stole
I papierosów twych dym
Snuje się jeszcze dookoła
A ja nie wiem, czy to byłeś ty

I tylko stary walc, stary walc
W płomieniach świec
Spala się, gaśnie już
Walc naszych serc
Jak łza złocista przez płomień
Snuje się przy mnie, twój cień

I tylko stary walc, stary walc
W płomieniach świec
Stary walc, stary walc
Walc naszych serc
W płomieniach świec dopala się
Stary walc, stary walc dwóch serc

Zanim odejdziesz do wspomnień
Powiedz, czy byłeś, czy nie
Milczy i świeca, i płomień
I ta noc w filiżance na dnie

Co dziś się z nami zdarzyło
Gdzie byłam ja, byłeś ty
Bo jeśli nas tu nie było
To naprawdę, kto dzisiaj tu był...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz