Przyjdź kochanku - Andrzej Włast


Tadeusz Faliszewski
Przyjdź kochanku

Andrzej Włast

Noc, przede mną ulic mrok
Nade mną nieba wzrok
Gwiazdami lśniący z dala

Przyjdź, zbyt długo czekać nie daj mi
Arlekin księżyc ze mnie drwi
Tęsknota serce moje spala

O, przyjdź kochanku mój
Blade usta daj
O, przyjdź i wróć mi znów
Utracony raj

W twem oknie żółte światło płonie
Cienie jakieś drżą
Czy jesteś sam w przyjaciół gronie
Czy z rywalką mą

O, przyjdź kochanku mój
Czekam pełna drżeń
Czy widzisz mnie - to ja
Szary nędzny cień

O, powiedz - miłość, czy rozstanie
Nie wiem, co się ze mną stanie
Gdy nie przyjdziesz dziś
Zanim wstanie złoty dzień

Wiem, ty już nie jesteś mój
Daremny z losem bój
Gdy inna cię zabrała

Lecz, nim świt nad miastem błyśnie znów
O kilka drobnych błagam słów
Anżela twoja, twoja mała...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz