Dla siebie - Agnieszka Osiecka

Iwona Niedzielska
Dla siebie

Teresa Filińska, Agnieszka Osiecka

Zakwitały pomarańcze w Łebie
Bo ja miałam cię mieć dla siebie
Biegłam w ogień jak ćma
Ty patrzyłeś jak widz
Teraz inna cię ma - ja nie mam nic

Zakwitały mandarynki w Łebie
Przecież miałam cię mieć dla siebie
Potem śmieszna i zła wciąż czekałam na list
Teraz inna cię ma. - ja nie mam nic

Wyciągnęłam cię z dna, nauczyłam cię żyć
No i co teraz mam? Nie mam nic
Ślepa kura - to ja, pusta chmura - to ja
Daj mi przepis na dzień lub na dwa

Jałowieją puste plaże w Łebie
Już nie muszę cię mieć dla siebie
Wynormalniał mi świat, umiem patrzeć jak widz
Skoro inna cię ma - ja nie mam nic

Znów zakwitną mandarynki w Łebie
Już nie dla mnie i nie dla ciebie
Ktoś pobiegnie jak ćma, ktoś otworzy mi drzwi
Ale to już nie ja i już nie ty

Wyciągnijcie mnie z dna i nauczcie mnie żyć
No bo co teraz mam? Nie mam nic
Dajcie zapach i smak i saksofon co łka
Dajcie przepis na dzień lub na dwa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz