Zgubiłem twój list - Zbigniew Kaszkur

Charles Dana Gibson

Jerzy Połomski
Zgubiłem twój list

Zbigniew Kaszkur

Ukrywaną długo miłość
Nagle w sercach nam odkryło
Na peronie małej stacji pożegnanie
Twoim wyznaniem
Były dwie łzy

Powiedziałaś, że napiszesz
No i wkrótce list twój przyszedł
List - wspomnienie naszych wczasów
Tak mi drogie
Lecz ja nie mogę
Odpisać ci

Zgubiłem twój list
Najczulsze słowa
A przecież ten list
Twój adres chował
I teraz nie wiem
Gdzie jest twój dom
Jak znajdę ciebie
I miłość twą

Nie znalazł się list
Choć szukam wokół
Zgubiłem twój list
A z listem spokój
I coraz częściej
Dręczy mnie myśl
Że zabrał szczęście
Zgubiony list


Ciągle myślę z niepokojem
Że milczenie długie moje
Źle zrozumieć może czułe twoje serce
Że nic już więcej
Nie powiesz mi

Może myślisz - zapomniałem
A ja dłonie twoje małe
W snach wciąż tulę do stęsknionych
Moich dłoni
A myśl tam goni
Gdzie jesteś ty

Nie znalazł się list
Choć szukam wokół
Zgubiłem twój list
A z listem spokój
I ciągle czekam
Że któryś z dni
Znów list z daleka
Przyniesie mi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz