Melodią wracasz do mnie - Wojciech Młynarski


Tomasz Stockinger
Melodią wracasz do mnie

Wojciech Młynarski

Ostatni złoty liść na zimnym wietrze zmarł
I w bardzo długi wieczór zmienił się dzień krótki
W drodze do domu zwiedzę pewnie jakiś bar
Gdzie zawijają codzienne, szare smutki

A potem świat nabierze znów jaskrawych barw
Jakby odważny bardzo malarz zmieszał je
I pomaleńku pożegluje mały bar
W zatoczkę dobrych wspomnień, tam gdzie

La la la la, melodią wracasz do mnie
La la la la, wspomnieniem dawnych dni
La la la la, i trudno mi zapomnieć
Twój uśmiech, co wciąż jeszcze mi się śni

La la la la, najdalsza dal się skraca
La la la la, znów szybciej płynie czas
La la la la, melodią do mnie wracasz
Nutkami, co łączyły wtedy nas

A potem przyjdzie ciąg podobnych strasznie dni
W których na twarzy mojej uśmiech nie zagości
Z twarzy sufitu bladym świtem mrugnie mi
Smutno-szalone oko samotności

I w tym logicznym przeświadczeniu będę żył
Że nic dobrego w życiu już nie spotka mnie
Chyba, że ta piosenka znów mi doda sił
I tropem wspomnień wrócę znów, tam gdzie

La la la la, tak dużo i tak mało
Trzeba by ktoś znikł w niepamięci mgle
Lecz wciąż są w nas ci, których się kochało
Zapomnieć ich ot tak nie można, nie

Zapomnieć ich to nazbyt ciężka praca
Powrócą jak wracają wiosny dni
Powrócą jak melodia ta powraca
Powrócą jak powracasz do mnie ty...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz