Miłość jest tylko jedna - Wojciech Młynarski


Michał Bajor, Alicja Majewska
Miłość jest tylko jedna

Wojciech Młynarski

Ta twoja droga wiodła wśród pytań
A moja wśród odpowiedzi
Na twojej drodze kasztan zakwitał
Na mojej chrząszcz w trzcinie siedział
Ta twoja droga wiodła w jaskrawość
A moja w szarość nieostrą
Moja skręcała w lewo i w prawo
Twoja do celu szła prosto

I świątek piątek, czy też w niedzielę
Świat nas prowadził do sedna
Że dróg się wiele przed nami ściele
Lecz miłość jest tylko jedna
I wspólną drogą serca pójść mogą
Bo miłość jest tylko jedna.
Choć dróg się wiele przed nami ściele
Lecz miłość jest tylko jedna

Te twoje myśli były gęstwiną
Co mnożyć się nie przestanie
Te moje myśli jak dzikie wino
Zbiegały po stromej ścianie
To twoje serce było szalone
Nienasycone i młode
To moje serce serca spragnione
Wciąż bez powodu szło w szkodę

I świątek piątek, czy też w niedzielę
Świat nas prowadził do sedna
Że myśli wiele i serc jest wiele
Lecz miłość jest tylko jedna
Więc wspólne myśli niech serca wyśnią
Bo miłość jest tylko jedna
Choć myśli wiele i serc jest wiele
Lecz miłość jest tylko jedna

To twoje życie pełne jest blasku
Równiutko w rytm serca bije
To moje życie, to ślad na piasku
Zniknie, gdy fala go zmyje
I powtarzamy sobie co chwilę
Gdy świta lub dzień się kończy
Choć różnic między nami jest tyle
Jest przecież coś, co nas łączy

Coś przecież piątek świątek, w niedzielę
Świat nas prowadzi do sedna
Że myśli wiele i serc jest wiele
Lecz miłość jest tylko jedna
Szansa zalotna błyszczy przelotna
Lecz miłość jest tylko jedna
Choć myśli wiele i serc jest wiele
Lecz miłość jest tylko jedna...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz