Jutro kogoś spotkam - Wanda Warska


Wanda Warska
Jutro kogoś spotkam

Gdzie jesteś? Patrzę, nie widzę
Gdzie jesteś? Słucham, nie słyszę
Gdzie jesteś? Czekam, nie czekam
Byłeś tu? Już nie pamiętam, już nie pamiętam

Myślę, chodzę, kocham
Jutro kogoś spotkam

Gdzie jesteś? W kółko pytam
Gdzie jesteś? Nie widzę, witam
Gdzie jesteś? Oczami ściskam
Oczami ściskam i oczy zamykam

Myślę, chodzę, kocham
Jutro kogoś spotkam

Odchodzę, to widzę, to widzę
Tak grają, że słyszę, że słyszę
Ktoś śpiewa kolędę, kolędę
Ktoś śpiewa kolędę, oj tęsknić będę

Myślę, chodzę, kocham
Jutro kogoś spotkam

Nie płaczę, nie mam, nie mam łez
Ostry jest tusz, tusz do rzęs
Nie płaczę, nie mam, nie mam łez
Nie płaczę, nie mam łez
Ostry jest tusz do rzęs

Myślę, chodzę, kocham
Jutro kogoś spotkam...

Obrazy: Loui Jover

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz