Horoskop - Wojciech Młynarski


Pectus - Małgorzata Ostrowska
Horoskop

Wojciech Młynarski

A może wśród gwiazd Zodiaku
Gdzieś na srebrnym szlaku
Któryś ze znaków da szczęście mi

Jesienią, zimą, wiosną
Studiuję swój horoskop
Ot niby tylko żartami tak
A przecież trwożny zmykam
Gdy ktoś ma znak Wodnika
Bo w tym tygodniu to zły znak

Jesienią, zimą, wiosną
Studiuję swój horoskop
Szukam nadziei co siedem dni
Jak długo w oknie stać mam samotnie
Co mi tam znaki, gwiazd srebrny kurz

A może wśród gwiazd Zodiaku
Gdzieś na srebrnym szlaku
Któryś ze znaków da szczęście mi
Przyjdź choć spod ciemnej gwiazdy
W śmiech zamień dzień mój każdy
Niech horoskopów nie czytam już

Jesienią, zimą, wiosną
Studiuję swój horoskop
Ot niby tylko żartami tak
A przecież trwożna zmykam
Gdy ktoś ma znak Wodnika
Bo w tym tygodniu to zły znak

Jesienią, zimą, wiosną
Studiuję swój horoskop
Szukam nadziei co siedem dni
Jak długo w oknie stać mam samotnie
Co mi tam znaki, gwiazd srebrny kurz…

Fot. Pectus, Małgorzata Ostrowska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz