Tak mi się zdaje - Jan Zalewski


Maria Koterbska
Tak mi się zdaje

Jan Zalewski

Mówią o mnie dziwna dziewczyna
Prześladuje mnie jakiś pech
Choć maluję usta jak Gina
I studiuję Kwiatkowskiej śmiech
Wszędzie sama, codziennie, niezmiennie
Wyczerpany kontyngent łez
Nawet pies woli spacer beze mnie
Nawet pies, nawet pies, nawet pies

A może tak mi się zdaje
Kto wie, kto wie
A może starym zwyczajem
Popłakać chcę
Bo kiedy patrzę do lustra
A w lustrze obok jest pusto
To myślę: Będzie też jutro
Tak samo źle

A może tak mi się zdaje
Kto wie, kto wie
A może serce nieśmiałe
Za mało chce
A może nie jest to prawda
Że jestem taka nieładna
I tylko tak mi się zdaje
Kto wie, kto wie

Mnie niedobrze w czarnych pończochach
Czarnych swetrów nie noszę też
To już takich się dziś nie kocha
To już takim życie wśród łez
Ale przecież mam usta jak Gina
Ale przecież Kwiatkowskiej śmiech
I naprawdę nie moja to wina
Że mi w czarnych pończochach jest źle

A może tak mi się zdaje…

Fot. Gina Lollobrigida, Barbara Kwiatkowska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz