Brak mi kogoś - Jacek Korczakowski


Ewa Śnieżanka - Brak mi kogoś

Jacek Korczakowski 👉👉👉

Brak mi kogoś, na piątek i niedzielę
Brak mi kogoś, z kim byłoby weselej
Brak mi kogoś, do kogo śmiać się mogłabym
Serdecznie

Brak mi kogoś, na wiosnę i na jesień
Brak mi kogoś, kto dobrze zimę zniesie
Brak mi kogoś, by nigdy się nie nudzić z nim

Pogodna jestem już z natury i
Śpiewająco mijają mi dni
Lecz czasem niż, a czasem chmura łez
Bardzo smutno, dlaczego tak jest

Brak moi kogoś, kto miałby na to sposób
Brak mi kogoś, na niepogodę losu
Brak mi kogoś, z kim byłoby ją łatwiej znieść

Brak mi kogoś, na piątek i niedzielę
Brak mi kogoś, z kim byłoby weselej
Kto w bukiecie z uśmiechem każdy kwiat by splótł
Serdecznie

Brak mi kogoś, kto by zaśpiewał ze mną
Brak mi kogoś, kto głos by miał przyjemny
I w duecie nie zbłądziłby z właściwych nut

Przyjaciół wielu mam i wrogów dość
Niech się wadzą ze sobą od dziś
A po mnie niech nareszcie przyjdzie ktoś
Kto już dawno mi przyszedł na myśl

Brak mi kogoś, jak rymu do piosenki
Brak mi kogoś, z kim mogłabym bez lęku
Każdą drogą o każdej porze śmiało iść

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz