Lekko kołysz mnie - Tomasz Kordeusz


Halina Benedyk 👉👉👉
Lekko kołysz mnie

Tomasz Kordeusz


Lekko kołysz mnie
Wspaniale czasem jest poszaleć
Choć przez jeden dzień
Lekko kołysz mnie
Przez fale płyńmy, byle dalej
Od codziennych mgieł

Nie bądź taki grzeczny jak z obrazka gość
Stań się niebezpieczny wprost
Po co ci bieg wsteczny, gdy prowadzi los
Czas już, abyś dla mnie zrobił coś

Mów mi piękne słowa
Czule do mnie mów
Pora by zwariować już
Nie bój się całować
Nie wiej jak ten tchórz
Przed nami jeszcze nocy pół

Mów mi piękne słowa
Nie wstydź tego się
Dla mnie chociaż raz się zmień
Nic, że ciąży głowa, nic, że idzie sen
Bo jutro przecież też jest dzień

Lekko kołysz mnie
Wspaniale czasem tak poszaleć
Luzu trochę mieć
Lekko kołysz mnie
Przez fale płyńmy, jak najdalej
Za horyzont gdzieś

Nie bądź taki gładki, do przesady sweet
Zostaw te okładki płyt
Innym kupuj kwiatki, mnie wystarczysz ty
Przestań wokół siebie tworzyć mit

Mów mi piękne słowa...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz