Moja droga - Krawczyk - Presley


Krzysztof Krawczyk Moja droga - My Way - Elvis Presley

Andrzej Silski


Od lat ja o tym wiem
Że każdy ma swoją drogę
I ty też jedną z nich
Musisz iść, nie możesz zboczyć
Ja wiem, że czasem ból
Nam dokuczy i będzie trudniej
Lecz z nim też trzeba żyć
On też jest dla mnie

Tak wiem, ja mogę znów
Pokochać cię, to łatwe przecież
A ty wciąż mówisz: cóż
Tyle dróg jest na tym świecie
Ty wiesz, że czasem są
Są serca puste i coraz dalej
Jest ląd, na którym dziś możemy stanąć

Jest teraz czas by kilka dróg
Skierować wprost do naszych dusz
I tylko to naprawdę tak, to liczy się
Bo nasz jest świat
Niech ciemną noc rozjaśni ktoś
Niech będzie jaśniej

To ty, ty płaczesz tak jakby tu nie było ludzi
A ja, ja biegnę sam
Już czwarty rok, a może dłużej
Czy ty, ty nie chcesz już
Poznać mnie lepiej i całej prawdy
Uwierz mi, że jesteś ty i dla nas świat jest

Bo jest teraz czas, by kilka dróg
Skierować wprost do naszych dusz
I tylko to naprawdę tak To liczy się cały świat
Niech ciemną noc rozjaśni ktoś
Niech będzie jaśniej...

Znajdziesz tu także teksty:

Wojciecha Młynarskiego (Jerzy Połomski, Piotr Machalica)

Agnieszki Osieckiej (Jerzy Połomski)

Andrzeja Ozgi (Michał Bajor)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz