Moje getto - Krawczyk - Presley


Krzysztof Krawczyk - Moje getto
Elvis Presley - In the Ghetto

Andrzej Silski

Jestem znów sam
Choć mówiono, że w Chicago
Można spotkać ludzkie twarze
Że to nie getto, nie getto

Tak już było raz
Wtedy szedłem też ulicą
Przecież ty te miejsca znasz
To nie jest getto, nie jest getto

A ludzie zawsze w tłumie
Ciągle spieszą się gdzieś
Mijają dni i każdy goni swój cel

Ja wiem, że to cię nudzi
Że ty też masz swój cel
Zrozum mnie ja nie chcę być
Sam w kolejny dzień

Taki jest czas
Każdy ma dla siebie dzisiaj drogę swą
Lecz nie mów mi
Że Cabrini Green to getto
Że to getto

Tobie dobrze jest
Ty przecież całe swoje życie i tak
Chciałaś zmienić nas
Chciałaś zmienić nawet to getto
Nasze getto

Już nie zniosę dłużej ciszy
I jednej obcej łzy
Bo tylko z tobą, tylko z tobą
Tylko z tobą dzisiaj pragnę tu zostać

Bo przez całe swoje życie i tak
Chciałaś zmienić nas
Chciałaś zmienić nawet to getto
To getto

Niech nikt nie będzie sam
W swoim getto

Bardzo chcę by w mym Chicago dziś
Nie pamiętał nikt
Że ktoś tu miał swoje getto
Swoje getto

Każdy kiedyś miał swoje getto...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz