Niepowtarzalna dziewczyna - Krawczyk - Presley


Krzysztof Krawczyk - Niepowtarzalna dziewczyna
Elvis Presley - All Shook Up

Andrzej Silski


To tylko ona ma styl, niepowtarzalny szyk
Na nogach modny but, we włosach trochę mgły
To jej nie martwi wcale, że dziś
To już jest ostatni lot
M-m-m, oho, je-i-jej

Cieszy mnie każdy dzień, ona to umie żyć
Coś dzieje się, kiedy otwiera drzwi
Słów mi nie starcza, ty masz tak słodki głos
To jest szok, po prostu szok
M-m-m, oho, je-i-jej

To nic, że jesteś trochę zwariowana
I tylu co ja nawet nie masz lat
Niech będzie, cóż, to mały test
Poradzę sobie i nieważne, co jest

To tak cudowny dzień, chyba oszalał świat
Ty i ja - i popatrz, jak to gra!
Gdyby nie ten twój wyskok, byłby rok
Uwierz w to, kolejny rok
M-m-m, oho, je-i-jej

A ty mi mówisz, że to nie jest wstyd
Że umiem czekać tak jak dotąd nikt
Że jestem tak blisko, że jeszcze nie czas
Ja nie mogę dłużej, dosyć już mam

Czy taka jak ty nie może kochać raz
Normalnie żyć, całować mocno tak
Naprawdę chcesz wytrzymać cały rok
To jest szok, po prostu szok
M-m-m, oho, je-i-jej...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz