Teddy Miś - Krawczyk - Presley


Krzysztof Krawczyk Teddy Miś - Teddy Bear - Elvis Presley

Andrzej Silski


Pamiętam go jak nikt
Miał imię Teddy Miś
Kto go dal i w jaki dzień
Nieważne, co tu kryć
Już ze mną był
Ten mój Teddy Miś

Jak w każdej bajce świata
Jak w bajce był to traf
Jest dla mnie najwspanialszą
Największą z moich gwiazd
Kocham go

Po nocach mi się śni
Mój Teddy Miś
Mówi cześć i śmieje się
On zawsze taki jest
Może ze mną być
Ten mój Teddy Miś

Wcale mi nie jest wstyd
Choć przybyło lat
Takim misiem cieszyć się
On także serce ma
Jest ze mną dziś
Mój Teddy Miś

Jak w każdej bajce świata...

Poznajesz go? To Teddy Miś
Woła cię z daleka gdzieś
Ty zwolnij trochę bieg
Tak radzi ci twój Teddy Miś
Tak radzi ci twój Teddy Miś
Na całe życie Teddy Miś

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz