Serce za sercem goni - Tomasz Kordeusz


Halina Benedyk  👉👉👉
Serce za sercem goni

Tomasz Kordeusz


Słodki był jak miód mój amant z Hollywood
Zawsze dużo pił, dla siebie tylko żył
Forsy sporo miał i kilka innych ciał
W tej kolekcji ja bywałam rzadko tak
Wtedy ty dowiodłeś mi, że inaczej można żyć

Serce za sercem goni, dłoni szuka dłoń
Spełniło nam się tyle snów
Ty żyłeś jak w pogoni, teraz jesteś tu
Za oknem wiosna kwitnie - spójrz

Wpatrzona w ciebie, zasłuchana w oddech twój
Po własnym niebie płynę, chcę
By chwil pogodnych z tobą żaden nie zmył deszcz
A tamten ktoś niech będzie w tle

Słodki był jak miód ten amant z Hollywood
Cicho zamknął drzwi, zostawił kilka płyt
Paryż u mnie miał i zawsze to co chciał
Lecz w Paryżu tym zjawiał się rzadko sam
Wtedy ty zmieniłeś dni, nową szansę dałeś mi

Serce za sercem goni...

Serce za sercem goni, dłoni szuka dłoń
Spełniło nam się tyle snów
Ty żyłeś jak w pogoni, teraz jesteś tu
A tamten ktoś niech będzie w tle
Odejdzie w cień

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz