Słownikowa samba - Jacek Cygan


Zbigniew Wodecki 👉👉👉
Słownikowa samba

Jacek Cygan


Poznałem damę - co za styl
Przy niej nawet miss to nic
Więc ją czaruję, proponuję itd.
Ona wpada w „nie”

I mówi: primo, że na dziś
Nie mam wielkich szans
Choć z wyglądu jakoś tam
Ale w środku zero

Secundo, jeśli chcę ją mieć
Muszę podnieść swoje "ja"
Wyrazów obcych słownik dała mi i cześć
Jestem już przy „A”

Kochaj mnie en face
Bez tego akcjom mego alter ego
Grozi szok ad hoc
Kochaj mnie en face
A priori kochaj à la long

Kochaj mnie en face
A vista całuj i nie żałuj
Tudzież pieść mnie à la carte
Kochaj mnie en face
Już ciebie jestem wart

I tak się męczę dzień za dniem
Wyjść nie mogę poza „A”
Wyrazy obce są mi obce, co tu kryć
Bez niej nie chcę żyć

I myślę à jour i à jour
Wściekły niczym głód
Nagle słyszę jak jej głos
Nuci moją arię

Kochaj mnie en face…

Kochaj mnie en face
Niech gra nam nowa słownikowa samba
Tylko tego chcę
Kochaj mnie en face
Niedługo będę już przy „B”

Kochaj mnie en face
Wyrazy obce odtąd wszystkie są mi bliskie
Jak twój wdzięk
Kochaj mnie en face
Ad rem

Kompozytor: Aleksander Maliszewski 👉👉👉

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz