Viva Las Vegas - Krawczyk - Presley


Krzysztof Krawczyk - Viva Las Vegas - Elvis Presley

Andrzej Silski


Pobiegł ktoś do raju, znam już go
Dobrze znam już go od lat
Duża pula jest na stole, ja o nią gram
Bo mocną kartę dziś mam

Jednego tak jestem pewien - wygrać chcę
Jak - jeszcze nie wiem, okaże się
Choć czas tu biegnie szybko, nie przejmuj się, bo

Viva Las Vegas, viva Las Vegas

Oczywista prawda to
Mogę spędzić tu każdy nowy dzień
Choć ludzie tu nie śpią wcale, cóż
Bo spanie tutaj nie wchodzi w grę

Oo, z blackjack'iem miesza się ruleta, gdy
Z rzędu trzecią noc forsa ci się śni
Gdy w ręku masz fortunę wszystko wolno ci

Viva Las Vegas, viva Las Vegas

Viva Las Vegas
Z niego tyle mam dobrego
Co noc przyniesie mi
Jak tu na luzie żyć

Viva Las Vegas cieszy
Tu się tak łatwo grzeszy
Musi ci jednak starczyć sił na noc
A wtedy tylko szczęście miej

Bo ona, czy to naprawdę ona zmienia tak świat
Jakby nic nie mogło bez niej trwać
I choć raz tu jej nie było, odeszła gdzieś
Od zaraz zagubiła czas

Aa, nie licz na cud, o nią trzeba grać
Już taka jest fortuna, o nią warto dbać
Być może tu dla ciebie jest jedyna szansa

Viva Las Vegas, viva Las Vegas...

Viva Las Vegas - Miłość w Las Vegas (1964)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz