W przód albo w tył - Wojciech Jagielski


Alicja Majewska
W przód albo w tył

Wojciech Jagielski

Ta albo ta
Albo ona albo tylko ja
W jednej z dwóch mieć ołtarz musisz swój
Z żeńskich cnót tę jedną zwolnij
Męski fach swój uprzytomnij
Udowodnij, jaki z ciebie niezły zuch

Ten albo ten
Facet, fagas, gach, panisko, man
Z każdym z nich mieć warto jakiś styk
Tu w płaszczyźnie zawodowej
Tam z potrzeby finansowej
Chyba tego mi nie weźmie za złe nikt

Tylu o mnie śni i marzy
Galeria wprost niezwykłych osób dość
Funkcjonariusz, trzech lekarzy
Popyt wyższy od podaży
Nawet jeden z dygnitarzy
Smutny gość

Tylu mnie względami darzy
Galeria wprost niezwykłych osób dość
Kto wytrzyma, kto się złamie
Co się z nimi z inną stanie
Czy na wieki tak zostanie
Czy na rok

Z tą albo z tą
Z którąkolwiek kiedykolwiek bądź
Tak czy nie - wybieraj ją lub mnie
Może to cię zdopinguje
Do poświęceń zobliguje
Zapanuje w tobie trwałych uczuć trend

W przód albo w tył
Do wyboru jedno z dwojga wyjść
Tak czy siak - zdecyduj sobie sam
Czy być kimś, czy zostać nikim
Żyć samopas czy też przy kimś
Wiedząc przy tym, że się żyje tylko raz

Tylu o mnie śni i marzy...

Tylu mnie względami darzy
Galeria dość niezwykłych osób wprost
Lecz daleko do ołtarzy
O weselu nikt nie gwarzy
A z nas każdej tak się marzy
Raz na rok

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz