Cokolwiek chcesz - Wojciech Jagielski


Stanisław Wenglorz
Cokolwiek chcesz

Wojciech Jagielski  👉👉👉


Cokolwiek chcesz
Zrobię to, jeśli chcesz
Zrobię to właśnie tak, jak ty chcesz
Mogę stać, mogę siąść
Mogę siebie nożem pchnąć
Tylko bądź, tylko bądź, tylko bądź

Wskaż miejsce dla
Osób takich jak ja
Które to, bądź co bądź, tego chcą
Możesz spać, pić i kląć
Możesz wszystko z siebie zdjąć
Tylko bądź, tylko bądź, tylko bądź

Tak prywatnie
Dla mnie możesz mieć charakter
Całkiem zły
Po imieniu nazywając
Właśnie zły
Możesz miewać paranoje
I się staczać, zamiast piąć
Tylko bądź, tylko bądź, tylko bądź

Mów mi, co chcesz
Ja i tak swoje wiem
Ze mną to, z innym to - rób, co chcesz
Możesz mi wszystko zdjąć
Możesz wojnę ze mną wszcząć
Tylko bądź, tylko bądź, tylko bądź

Cokolwiek chcesz
Zrobię to, jeśli chcesz
Zrobię to właśnie tak, jak ty chcesz
Mogę ci sweter zdjąć
Mogę cię do łóżka wziąć
Tylko bądź, tylko bądź, tylko bądź

Tak prywatnie...

Ryszard Sygitowicz (kompozytor)  👉👉👉

Obraz: Loui Jover

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz