Idę przed siebie - Janusz Kondratowicz


Zdzisława Sośnicka
Idę przed siebie

Janusz Kondratowicz


Pod szczęśliwą gwiazdą nowy wita mnie dzień
Przez otwarte miasto niosę światło i cień
Początek drogi - ludziom spojrzeć chcę w twarz
Początek drogi - nie stracę swych szans
Co jutro mi da, czy ważne, gdzie ty, a gdzie ja

Idę przed siebie - z tobą, bez ciebie
Mam tyle własnych spraw
Budzę spojrzeniem niebo i ziemię
Pejzaż, śródmiejski gwar
Dzień dobry mówię ludziom, których nie znam
Ulice biegną pośród aut
Nieważne kogo witam, kogo żegnam
Nie zmieni się przez to świat

Idę przed siebie - z tobą, bez ciebie
Błądzę i wracam znów
Nic nie poradzę, mam cię i tracę
Co mi przyniesiesz dniu
Może zgubię serce wolne jeszcze od trosk
Może weźmiesz w ręce niespokojny mój los
Początek drogi - przed oczami by był
Początek drogi - czy starczy mi sił
Co jutro mi da, czy ważne, gdzie ty, a gdzie ja

Idę przed siebie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz