Jestem jaki jestem - Andrzej Sobczak


Wojciech Korda
Jestem jaki jestem

Andrzej Sobczak


Może to żart, może nie żart
Lecz mówią mi – nie pchaj palca między drzwi
Ja mówię – wiem i śmieję się
A potem sam znów się w biedę nową pcham

Może to żart, może nie żart
Lecz słyszę wciąż
Człowiek chytry jest jak wąż
Ja mówię - mija czas i obrywam któryś raz

Jestem jaki jestem
Nie narzekam nigdy na los
Jestem jaki jestem
I kłopotom śmieję się w nos

Może to żart, może nie żart
A dzień po dniu słyszę: zmień się bracie już
Ja mówię – nie, ja z tego kpię
I z biegiem lat wierzę bardziej w stary świat

Jestem jaki jestem...

Może to żart, może nie żart
A dzień po dniu słyszę: zmień się bracie już
Ja mówię – nie, ja z tego kpię
I z biegiem lat wierzę bardziej w stary świat...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz