Lubię to - Andrzej Sobczak


Wojciech Korda - Lubię to, Cliff Richard - Living Doll

Andrzej Sobczak


Choć tak wiele się zmieniło
Lat przybyło - lubię to
Kiedy słyszę rytm gitary
Nie do wiary - lubię to
Chociaż w dżinsach się nie mieszczę
Ale jeszcze lubię to
Chociaż jestem dinozaurem
No to co? Lubię to

Dzisiaj nie mam dobrej prasy
Nie te czasy - lubię to
Już o jutro się nie boję
Bo wiem swoje - lubię to
To się wam nie mieści w głowie
Lecz wam powiem - lubię to
Chociaż jestem dinozaurem
No to co? Lubię to

Wiem swoje i tak, gdzieś na dnie
Każdy chciałby tak samo jak ja
Spróbować raz cofnąć czas
I z życia się śmiać, i lekko je brać jak ja

Choć przeszłości trochę szkoda
Czas jak woda - lubię to
Choć mam wszystko już za sobą
Daję słowo - lubię to
Wiem, że świata nie naprawię
Więc się bawię - lubię to
Chociaż jestem dinozaurem
No to co? Lubię to

Wiem swoje i tak...

Choć przeszłości trochę szkoda...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz