Wakacje bez ciebie

Homo Homini
Wakacje bez ciebie

Mirosław Łebkowski, Stanisław Werner

Nie zabieraj mi całego lata
Daj mi trochę dnia, wieczoru cień
Daj mi parę chwil - niewielka strata
Wakacje bez ciebie przez jeden dzień

Nie zabieraj mi całego serca
Zwolnij życia rytm, odetchnąć daj
Choć niewiele w nim wolnego miejsca
Wakacje bez ciebie - zielony maj

A byłaś mi dziewczyną na jesień
Na chłodne dni, na deszczowe dni
Więc byłaś mi, wiatr teraz niesie
Zaledwie echo tego lata i śpiewa mi

Nie zabieraj mi całego świata
Nie zrobisz tak
Tak niewiele chcę, uczciwie graj
Nie mów, że nie
Niebo całe jest ukryte w kwiatach
Bo znowu bez
Bez ciebie świat - zobacz - zielony maj

A byłaś mi dziewczyną na jesień...

Że byłaś mi jak chmurka na niebie
Jak obłok, który nie chce rozwiać się
Wiec dzisiaj mi tak dobrze bez ciebie
Bo widzę niebo ponad sobą
Dobrze ci tak

Obraz: Michael Garmash

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz