Dlaczego mnie całuje - Agnieszka Osiecka


Elżbieta Żakowicz
Dlaczego mnie całuje?


Agnieszka Osiecka


On mieszka nad nami,
prościutko schodami – i już.
I rozkład ten sam ma,
tu kuchnia, tam wanna – tuż-tuż.
On książki pożycza,
niedługo je czyta, no cóż.
I mieszka nad nami,
prościutko schodami – i już.

Ma piątkę z geografii,
o wszystkim wszystko wie
i nikt tak nie potrafi
algebry uczyć mnie.
Wiem o nim rzeczy mnóstwo
lecz ta mnie pasjonuje –
dlaczego, kiedy pusto,
to on mnie wciąż całuje?
Dlaczego mnie całuje?
Dlaczego mnie całuje?

Że mieszka nad nami,
prościutko schodami – i już,
że rozkład ten sam ma,
tu kuchnia, tam wanna – tuż-tuż,
że książki pożycza,
niedługo je czyta, no cóż,
i mieszka nad nami,
prościutko schodami – i już.

A w nowym budownictwie
to słychać każdy krok,
więc słyszę oczywiście,
jak śpiewa, kiedy mrok.
Wiem, że chce iść na chemię,
wiem, że po nocach kuje,
jednego tylko nie wiem –
dlaczego mnie całuje?
Dlaczego mnie całuje?
Dlaczego mnie całuje?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz