Na gorąco - Agnieszka Osiecka

Isaac Maimon

Halina Kunicka - Na gorąco

Agnieszka Osiecka


Ja to lubię na gorąco,
na gorąco życie brać,
ja to lubię na gorąco,
na gorąco szczęście rwać!

Nie postoję na przystanku,
nie położę się na ganku,
bo ja lubię na gorąco,
na gorąco życie brać!

Bo ja lubię na gorąco,
na gorąco życie brać,
bo ja lubię na gorąco,
na gorąco szczęście rwać!

Jak przygoda, to przygoda,
na co mi spokojna woda?
Niech ją ruszą, niech ją trącą,
bo ja lubię na gorąco życie brać!

Bo ja lubię na gorąco…

Nie mam czasu stać w kolejce
i nie dla mnie krótkie lejce,
nie zawierzam spraw mych gońcom,
bo ja lubię na gorąco,
na gorąco życie brać!

Ja to lubię na gorąco...

Ona lubi na gorąco,
na gorąco śluby brać,
ona lubi na gorąco,
na gorąco więzy rwać!

Ona lubi na gorąco,
na gorąco wino pić,
ona lubi na gorąco,
na gorąco winy zmyć!

Ona lubi na gorąco,
na gorąco życie brać,
ona lubi na gorąco,
na gorąco szczęście rwać!

Na gorąco, na gorąco...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz