Nienaumyślnie - Agnieszka Osiecka

Agnieszka Osiecka - Nienaumyślnie

Powiedziałam wtedy w domu: „Zaraz wracam”,
na ramiona narzuciłam tylko płaszcz
i wybiegłam do Łazienek – ot, na spacer.
Nie wiedziałam, że cię spotkam właśnie tam.

Mów co chcesz, rób co chcesz –
przecież wiem i ty wiesz:
Niby zwykła rzecz –
ja nienaumyślnie przyszłam tam,
ty nienaumyślnie byłeś sam,
w gałęzie bił deszcz...

Mów co chcesz, rób co chcesz –
ani wiatr, ani deszcz
nie tłumaczą nas,
tyś nienaumyślnie spotkał mnie
i nienaumyślnie pachniał bez,
zatrzymał się czas...

To przyszła miłość, nie wiem jak,
tyś jej nie wzywał tu, ani ja,
lecz nagle zachwiał się świat,
zakołysał ptak,
zawirował wiatr
i słońca ślad...

Mów co chcesz, rób co chcesz –
ja już wiem i ty wiesz:
Przyjdzie inny dzień,
ty nienaumyślnie spóźnisz się,
ktoś nienaumyślnie spotka mnie,
zakwitnie znów bez...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz