Od pierwszego wejrzenia - Agnieszka Osiecka

Sonja De Graaf
Agnieszka Osiecka - Od pierwszego wejrzenia

Spotkałam ciebie na placu przypadków,
myślałeś pewnie, że jestem wariatką,
gdy powiedziałam ci, że:
...od pierwszego wejrzenia,
od pierwszego wejrzenia,
od pierwszego wejrzenia
ja pokochałam cię,
ja pokochałam cię,
ja pokochałam cię.

Zgubiłam ciebie na placu pomyłek,
myślałeś pewnie, że więcej nie przyjdę,
lecz przypomniałam ci, że:
...od pierwszego wejrzenia,
od pierwszego wejrzenia,
od pierwszego wejrzenia
ja pokochałam cię,
ja pokochałam cię,
ja pokochałam cię.

Odnajdę ciebie na placu powrotów,
a choćby to był po prostu Mokotów,
znów powtórzę ci, że:
...od pierwszego wejrzenia,
od pierwszego wejrzenia,
od pierwszego wejrzenia
ja pokochałam cię,
ja pokochałam cię,
ja pokochałam cię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz