Piosenka z twoich stron - Agnieszka Osiecka


Agnieszka Osiecka
Piosenka z twoich stron


Tak nieczule mnie żegnałaś,
że uciekać tylko w step.
Nie tęskniłaś, nie czekałaś...
Cóż – nie palnę sobie w łeb.

Już nie dzwoni mi we skroniach
złej pamięci czuły dzwon,
ale czemu, miła moja,
tak mnie gna do twoich stron?

Ty nie wrócisz w dawne kąty,
choć dojrzewa w polu plon,
a mnie rok już chyba piąty
tak coś gna do twoich stron...

Już nie dla nas nad potokiem
rude liście gubi klon,
ale czemu z moich okien
blisko tak do twoich stron?

Senne wozy jadą z targu,
czerwienieje nieba skłon,
a ja wciąż z tą samą skargą –
co mnie gna do twoich stron?

Takich znam, co piją gorzej,
nie chce wracać się do żon,
a ja pójdę dziś na dworzec,
a mnie gna do twoich stron...

Zapomniana, porzucona
w nieporządku tamtych lat,
powiedz, czemu w twoich stronach
został mojej drogi ślad...?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz